Friday, December 19, 2008

Hang out!

Kelmarin aku kluar gi econsave. Agak lama dah tak kluar bershopping. Seingat-ingat mau 2 bulan dah kot. Rayau-rayau, belek-belek. Beli barang-barang rumah. Hilang sikit stress, menghirup segar udara di laman luar. Kalau Mohit ada sekarang mesti dia sama-sama tolong pilih barang. Pheww.... Tersekat lama kat rak barang-barang membuat kek dan biskut membuatkan aku balik dari pasaraya terus tangan ini terasa gatal nak buat kek. Aku tau Mohit suka makan kek dan cookies. So, aku terus capai sekotak tepung kek coklat segera. Mudah, tak sampai 2 jam, kek siap dibakar. Seronok! Sedaaap. Kek itu aku namakan “Kek Coklat Cinta Mohit.” Kenapa aku bagi nama macam tu? Adalah..... kuikuikui


P/s: kepada huda, jangan jeles skill membuat kek aku makin mantap. U shud try to taste my lovely cake!!


nuhhas, Friday, 10.51am~

0 terjera: