Tuesday, December 9, 2008

Full House

Betullah tidak memahami cinta
Tak sangka ia datang tiba-tiba
Di hadapan kedua-dua orang
Fikiranku akan mengingkari maksudku
Kalaulah kutahu
Ku takkan memulakannya
Seperti seorang bodoh
Tiada guna menyesal sekarang
Aku betul mendoa bukanlah engkau
Aku menipu diriku sendiri
Haraplah ianya jodoh sementara
Ku takut kau akan rasa tercedera
Aku tahu akan begini
Tapi tetap ingin memilikimu
Sengsaranya rasa ini

I think I love you
Mungkinkah begini
Cause I miss you
Kalau ketiadaanmu
Aku tak boleh buat apa-apa pun
Nampaknya kali ini benar
I’m falling for you
Walaupun aku tak tahu
Now I need you
Tanpa perasan, dalam hatiku
Sudah dipenuhi bayanganmu


Ni antara script dalam cerita Full House yang aku paling suka... Sehari suntuk aku habiskan menonton 16 episode semuanya. Can’t wait to know wut happen next... Goddamn huda yang memperkenalkan aku ngan crita korea ni. Now kan aku dah addicted. Anywy, thanks bagi aku pinjam, nanti aku blanja mkn kat primaya ea.....

0 terjera: