Sunday, May 11, 2008

aku rindu, aku cinta, aku sayang.... pada dia

Aku rindu kat dia. Aku rindu kat akashah. Alahaii.. anak aku tu. Rindunyee kat dia. Dah lama tak jumpa. Betul2 nak peluk dia, nak cium dia... Euuwww rindunye, tak tertahan. Mukanya yang manja dan suka senyum, betul2 buat aku jatuh cinta pada dia. Ape la agaknya yang dia tengah buat sekarang.



Owhhh... rindu jugak pada anak aku yg sorang lagi ni. Ifwattt! Aku betul2 rindu kat ko. Rase nak peluk2. Nak jugak, nak jugak. Keletahnya yang bersahaja betul2 buat aku jatuh hati pada dia. Aduihh... rindunye kat dia.


Owhhh... dania juga. Dania yang cute ni juga betul2 buat aku selalu nak dekat dengan dia. Walaupun selalu buat2 merajuk dan nangis, tapi aku tahu dia dambakan perhatian aku pada dia. Owhhh dania, aku betul2 sayangkan ko.


Adakah aku sekarang dah kene addicted baby lover? Owhhhh... sakit..sakitnye menanggung rindu ni.

0 terjera: