Tuesday, May 20, 2008

Aku tiada

Semalam aku balik kolej. Ko mesti suka kan? [Kenapa?] Sebab aku dah tiada. Ko dah tak tengok muka aku lagi. Puas hati? [Bagus, aman sikit mata aku ni, klau tak rasa cam semak]

Aku pun rasa tenteram sikit hati. Tak de lah setiap malam rasa cam neraka bila tiba saat ko ada. Aku betul rasa tak selesa beb. Apsal ek? Sebab perbuatan ko tu yg mulakan dlu. Menjeling2 aku tiap kali. What the hell man?? Aku rasa skrg mesti ko rasa bagus sikit sbb aku dah tak de kat rumah. Duduk di atas kerusi mcm biasa, berpakaian baju kurung pink, tudung hijau atau hitam, kain meroon, sesekali memanggil2 budak supaya duduk di atas untuk diajar. Dengan muka ko yg berjerawat tu, bosan orang nak tengok. Opss, dan suka pikir bagus, mentang2lah anak ustazah... ko rasa boleh berlagak la??

Kini aku dah tiada lagi. Ko layak untuk berasa tenteram. Ko boleh buat ape sahaja sesuka hati ko, sesuai dengan peringkat umur ko. Aku tiada lagi untuk menyekat segala perbuatan dan tabiat semulajadi ko. ~~kerana aku lebih tua drpd ko.

0 terjera: