Friday, July 3, 2009

Sesal?

Hari tu (1 July) aku buat satu keputusan. Keputusan yang aku agak paling giler sepanjang hidup. Tak pernah2 aku buat macam tu. Pada mulanya aku rasa lega giler bila semuanya dh terhambur keluar.. dan cuba sebaik mungkin untuk tidak menyesal pada akhirnya... tapi, for the first moment aku ok lagi, tenang dan ok lah... tapi akhir2nye.. ade sedikit rasa menyesal... Apsal? Aku pun tak tahu keputusan yg aku buat tu betul atau tak.

Biarlah....at least perkara yg aku pendam selama ni..selama 9 tahun ni dah habis keluar. Tak de dh yg tertinggal. Malas. Rasa kosong dah jiwa. Aku cuma tawakal je sekarang. Ape nak jadi..jadilah.

Aku cuba utk tidak terlalu memikirkan perkara ni...nanti aku boleh gila!

Ya Allah, tolonglah hambaMu ini utk tidak memikirkan perkara ini sahaja. Tolonglah hambaMu ini, biarlah aku hanya mencintaiMu sahaja ya Allah. Di dalam hatiku ini hanya ada Kamu sahaja....

0 terjera: