Tuesday, December 23, 2008

Miss those memories.

Aku rindukan masa kita berbual-bual, masa kau bercerita dan aku menjadi pendengarnya yang setia, saat-saat kau membuat lawak, dan aku tak tahan ketawa lalu tergelak juga..... Kau memang pandai membuat orang terhibur.

Saat kau serius bercerita tentang minatmu, tentang masalah masyarakat, waima masalah negara sekalipun, aku seperti anak kecil yang hanya patuh mendengar, mengangguk-angguk, sesekali mengiyakan. Ada juga tika aku tidak bersetuju, kau hujahkan dengan yakin sekali dan kadang-kadang memaksa aku untuk mengkaji semula perkara tersebut. Itu yang membuatkan aku bangga dengan dirimu.

Saat sunyi hari-hariku, kau datang menyapa, melakarkan pelangi indah di kanvas hatiku. Tell me, bagaimana boleh aku membenci dirimu dan melupakanmu, jika kau berkelakuan begini.....


Mohit....


Nuhhas, Tuesday, 10.23am
Pearl 2nd floor, Opal Village

0 terjera: