Tuesday, September 16, 2008

The macaroni

Sedih, hari-hariku adalah rindu dendam padanya. Mohit! Tadi buka makan ape? Masak sendiri atau makan luar je? Hari-hari mesti pegi sembahyang tarawih ye. Jangan kira penat atau malas, kewajiban kita kpd Allah mesti kene ingat juga.

Aku di sini tiap kali berdoa selepas sembahyang pun, yang aku harapkan moga kau sentiasa selamat di sana, sihat dan semoga jodoh antara kita ini kekal hingga selama2nya. Walau di syurga pun kelak, aku hanya harapkan kau yang menjadi suamiku nanti. Bercinta selama-lamanya.

*****

Ah, buka hari ni aku teringin sangat nak makan macaroni. Dah lama x makan. Minggu lepas pegi supermarket beli bende2 ni lah. Macaroni, spageti+prego dan stew. Aku ingat nak test masak stew. X pernah cuba. Tapi x reti lah. Nanti2 lah aku try masak. Hehehe.


So the result is..... here we come... the Macaroni.


nuhhas, 21.13pm

0 terjera: