Wednesday, October 24, 2007

aku harap ko tengok

hari ni pun matahari segan2 nak kluar. Banyak kain lembap. Aku pun jadi malas nak basuh kain. Sampai bila matahari nak merajuk? Matahari, ko kenape? ko marah kat aku ke? Ko x redha ke dgn ape yg aku dh buat? Aku buat salah? semalam aku upload gmbar dlm friendster. 44 keping. Banyak tu... aku dah bosan sebenarnya dgn tanpa menampakkan rupa aku yg sbnrnya. sblm ni kan aku hnya letak gmbr yg samar2. Kononnya x nak org tahu aku ni sbnrnya mcm mn. Tapi malas arr nak lame2 cam ni. Lagi aku upload gak gmbr muka aku yg sbnrnya, cara life aku yg sbnrnya.. tp tu sume dlm private photo. Sape yg tertanya2 mcm mn gmbr kt private photo tu haha kene mintak izin aku dlu. aku gak pegi friendster [em+ai+es+pi+a+en], [ar+ai+z+kiu+ef+a+z+z+a+el+ai], [ar+o+bi+bi]. Sengaja supaya bila diorg tahu aku view diorg, of course diorg akan tengok balik sape yg view diorg. Yg paling dekat -[em+ai+es+pi+a+en] kalau dia x bising2 dan 16 akan tahu akulah budaknya. Haha.. devil kan aku ni? tapi [ar+o+bi+bi] je yg pegi.. dia tu buat ape. Lain la dia bukak fs dia betul2 depan 16. Atau dia bising2 kate budak ni asyik tengok dia je dan nama dia tot.tot..tot Aku yg benarnya harap dia tengok fs aku, ape yg aku paparkan. Aku takkan tunjuk bende tu lame2. Aku badget sampai mggu dpan je, sblm aku naik semester semula. Lps tu aku akan tutup balik (private). Bukan tu je aku akan buang sume gmbr2 mengarut tu. Tak kuase aku nak tayang lame2 eh. Tp dia x penah nk tengok walau sekali pun! Sedih giler. Dari dulu sampai skarang, sekali pun x penah. Ciss.. Tapi x tau la kalau dia tngok dari luar je, sbb aku pn public-kan bende tu. Hurmm..entahla